Friday, January 2, 2009

alop !


Hey folks. Haha, sorry lame x bwat post. Been very busy lately beli brg2 nk balik skola. haha. and, i just like to say HAPPY NEW YEAR 2009. May this year brings us happiness especially to those who are born on the 92's. haha. gud luck la spm wey. newayz, ni last post aku kowt sblum balik ke skola. haha. malas la nk balik. nk kene bgn pagi, nk kene gosok baju, basuh baju, haha. but, as the saying goes, no pain no gain.haha. so, jdkanla kepahitan itu sebagai satu kemanisan dan kemanisan itu sbg satu anugrah dr Illahi. haha. btw, back to the main story. haha, actually, aku tulis blog ni saje je nk imbas kembali memory2 thun 2008. haha. manis ade, pahit ade, masam pown ade. hehe. 2008 mmg byk sgt la bende2 pelik berlaku kt aku, aku mule blaja hidup bersendirian without mak ayah. haha. masuk asrama. then dpt la kawan baru. best gak kawan ngan bebudak dr negeri laen. tp, aku masih x lupe kawan2 aku kt putra and subang. haha. then. hmmm, pekse, haha. mengajar aku erti sebenar stress+tension=gila. haha. equation tuh btol. sudah 'balance'.haha. lg ? ape yea. haha. yea, thun 2008 thun plg aku byk abes duit. haha. total sum====RM7500 aku abes. haha. teke la ape aku beli.haha. then raye thun ni kowt plg best sbb dpt makan makanan yg gile sedap.haha. pastuh lpas raye dh x bes. sbb ? haha. balik skola la, ape lagi. kene study gile babeng utk pekse akhir thun. dh la x dpt soklan bocor lngsg. bygkan ? kene usaha sendiri.haha.then pekse abes. ok la gak, rase lega, tp bosan nk mampos. haha dok kt skola xde wat pape. just bgn pagi then gi skola, balik, tido, riadah and makan. and KUALITI makanan kt DM plak bwat hal. semakin nk abes skola, semakin kurang enaknye.haha. no komen. haha. then kene blaja kt DM minggu terakhir skola. haha. aku tido je. xde pape nk bwat. haha. then, finally cuti. haha. syukur. haha. aku byk kuar jejalan je cuti ni, x melancong sbb dpt ank sedare baru.hehe. pastuh...... dh. pejam celik dh 2009. sooo, aku harap 2009 ni lg best dr thun lpas walaupun thun lpas kire gempak la gak. haha. and azam aku utk 2008 dh tercapai, skang ni azam 2009 sedang kian membara. haha . so, wait and see the 'afar' thats goin to reveal himself on 5/1/2009. ahaks. sekian !!!
-afar

No comments: