Monday, September 7, 2009

keputusan.out !

huhu.yes. keputusan trial sbp dh kuar and keputusannye amat menggeramkan. huhu. aku gagal mencapai target aku. huhu. punca utama ? well, easy to say, aku ni seorang yg careless. yes. seorang yg careless. haha. x ke bodow 2 x 5 = 25 ? haha. pasal ade satu soklan ni dlm addmath, aku x dpt a1. gara2 carelss. hahaha. and yes. ranking pown dh kuar. and skali lg, aku gagal menempatkan diri aku dlm kalangan top ten. haha. sekadar no 11 je, ahaha. wut to do, redha je la dgn usaha yg tlah ko lakukan afar. haha. esok pekse kimia and luse pekse bio. negeri nyer paper. hahaha. juz two more papers sblum merdeka sementara. then kene start balik.

puase dh masuk hari ke 16 and hampir x caya aku mampu utk survive berpuase kt skola ni despite x mampu nk berbuka ngan family. hahaha. lg ape nk tulis yeah > ahhaha. yeah. aku ade crite. tp pnjg sgt. haha. xpe2. nnt waktu raye aku post citer tuh. citer yg membuatkan aku naek angin disebabkan oleh ketidakadilan seseorang dlm melaksanakan sesuatu perkara yg telah dipertanggungjawabkan kepdnye. haha. soo, nntkanla aku nyer blog. thats all for now . haha . salam

-aku ttp berjuang shinggal keadilan dpt diteruskan !-

No comments: