Today is the last day before the semester exam yg akan stat esok.
At the same time, waktu exam ni la dpt tahu prangai2 budak2 kt sekeliling. Ade yg pentingkan diri sendiri, ade yg dpt notes extra tp xnk share, ade yg suke study sorang, ade yg study grup cmpur gossip, ade yg study kt library tp xtahu la masuk ke x ape yg dibelajarnya. Ade yg suke tolong ajar kawan (ni mmg bgos and baik)
Anyway, best of luck to all KMB student yg bakal menempuh exam sem starting esok. Smoga semua dpt points above 35 :) gdluck
Thursday, November 17, 2011
Tuesday, November 15, 2011
Lalat oh Lalat
LALAT OH LALAT
recently, KMB ni asyik penuh je dengan lalat. yer. lalat. flies. atau nama saintifik dia Musca domestica mmg semakin banyak. dengan sehari hampir beribu2 ekor lalat wujud kt KMB ni. populasi x penah menurun. kat kelas pun dah hampir 200 ekor. walaupun dh bunuh dengan raket elektrik, letak pelekat lalat, spray ubat lalat, populasi dia still the same je. tak tahu dh nk buat apa.
lalat kt kmb ni degil. dahla besar. satu mati, sepuluh datang. ntah mana la sumber lalat ni dtg. thun lpas lpas bulan 9 slalunya dh xde. tp thun ni, lpas bulan 9 still byk lagi and bertambah pulak tuh. nk makan pun x slesa. lalat duk berlegar-legar kt sekeliling makanan
mcm ni la bentuk2 lalat yg ade kt kmb ni :


kesimpulannya, kalau nk dtg kmb, bawa la benda2 wangi and bersedialah untuk diserang oleh lalat yang serba ganas + banyak + brutal + extra large + lapar + degil. sekian
recently, KMB ni asyik penuh je dengan lalat. yer. lalat. flies. atau nama saintifik dia Musca domestica mmg semakin banyak. dengan sehari hampir beribu2 ekor lalat wujud kt KMB ni. populasi x penah menurun. kat kelas pun dah hampir 200 ekor. walaupun dh bunuh dengan raket elektrik, letak pelekat lalat, spray ubat lalat, populasi dia still the same je. tak tahu dh nk buat apa.
lalat kt kmb ni degil. dahla besar. satu mati, sepuluh datang. ntah mana la sumber lalat ni dtg. thun lpas lpas bulan 9 slalunya dh xde. tp thun ni, lpas bulan 9 still byk lagi and bertambah pulak tuh. nk makan pun x slesa. lalat duk berlegar-legar kt sekeliling makanan
mcm ni la bentuk2 lalat yg ade kt kmb ni :


kesimpulannya, kalau nk dtg kmb, bawa la benda2 wangi and bersedialah untuk diserang oleh lalat yang serba ganas + banyak + brutal + extra large + lapar + degil. sekianThursday, September 30, 2010
Wait a minute.
yeay. cuti KASUKMA. holidays filled with folio, presentations, and lots of assignment. hehe
Sunday, July 25, 2010
sudah lama ka ?
hey everyone. sorry ah lama x update. kt kmb ni busy glew. plus, life here is kinda hectic. soo, kepada sape2 yg bace statement ni, silalah ketahui bahawa IB tuh sgtlah challenging. bersyukur coz ur given a chance by god to enter this founddation program. haha.
newayz, back to the main story, di sini, nk ckp. aku sakit hati. dh
tuh je
sakit hati
sakit hati sgt ngan org yg sgt aku percaya
dh.
~end~
newayz, back to the main story, di sini, nk ckp. aku sakit hati. dh
tuh je
sakit hati
sakit hati sgt ngan org yg sgt aku percaya
dh.
~end~
Monday, June 21, 2010
Sunday, May 30, 2010
Saturday, May 1, 2010
have you ?

ever felt that ur not appreciated nor good enough to be as good as possible ?
i noe this may sound strange but is there any better way to be as happy as if receiving an invitation letter that will guarantee your future ?
i'm sorry, but i cant help it. sorry2 soo much
-words from a broken hearted teen
Subscribe to:
Posts (Atom)

